Annonse
DIREKTE LINJE: Nav-brukere forteller at det å få direkte mobilnummer eller e-postadresse til veileder oppleves som positivt fordi det gjør det bedrer tilgjengeligheten. Foto: Gorm Kallestad/NTB scanpix

Forskningsprosjekt​Dette gjør at hjelpen fra Nav virker

Nav har i årenes løp fått mye kritikk for ting som ikke fungerer som de skal og for at brukere ikke får den hjelpen de trenger. Lang saksbehandlingstid, lange køer for å nå igjennom på telefon, problemer med å få kontakt med saksbehandler og en følelse av å bli overkjørt er noe av det som har gitt brukere dårlige opplevelser.

Lese alt stoff på velferd.no?
Løpende abonnement som gir deg tilgang BÅDE på velferd.no OG dagensperspektiv.no. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Annonse
Annonse
Annonse